sreda, 15. junij 2011

Energija za življenje

 Krvodajalstvo
Zadnjikrat sem dal kri v dneh pred novim letom. Krvodajalska akcija Tekaškega foruma na Šlajmerjevi v Ljubljani.
Čas bi bil, da spet grem, a to zna biti pri tekačih problem.  Že več let imam kronično nizek hemoglobin (železo pa te zadeve...), torej po kakem (daljšem) teku nima smisla, pred njim pa tudi ne, po odvzemu krvi običajno čutimo pomanjkanje energije.
Prav te dni je bila akcija v Škofji Loki, a v soboto je Gorski maraton štirih občin in s tem se ne mislim zafrkavat, je pretežka in predolga tekma.
Pa pustimo zdaj to... 
Moj namen je opozoriti na možnost vpisa v bazo krvodajalcev. Tudi kri ima svoj rok trajanja, potrebe po krvi se spreminjajo, zato potrebujejo krvodajalce, ki bodo pripravljeni darovati kri takrat, ko bodo potrebe po njej.
Morda akcija traja že dlje časa, ne vem. Jaz sem se s tem srečal danes prvič, ko mi je prišel v roke letak...
Pa bom nehal, na spletni strani   je o tem veliko informacij.
Jaz sem že vpisan...sodeluj še ti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar