nedelja, 9. junij 2013

Delovne zmage

Kljub temu, da imam že dolgo tekaško pavzo (z izjemo Ratittovca ), pa vseeno veliko migam. Pravzaprav še veliko več.

Sedaj smo bili dva tedna malarji in noben dan nismo zaključili pred 21.uro.


v petek sem šel med električarje, zmontiral vtičnice, stikala in luči,



včeraj je bil pa na vrsti pod.

                                                     Hodnik sobota zjutraj...
                                                  in sobota zvečer



                                            Dnevna soba

Še zaključne letve, sedežna garnitura in pohištvo, ki je že v delu v "moji" firmi.

Kot ob vhodu v dnevno pa ni bil deležen malarske obdelave, čaka na kamnito oblogo in na kaminsko peč.





Vsa dela sem opravil sam (poleg službe seveda), edino kitanje in brušenje sem prepustil profesionalcu (moj bivši sodelavec)...rabiš veliko potrpljenja, še bolj pomembno pa je, da imaš "žirafo" in dovolj močan industrijski sesalec.

Še malo, pa bo končano. Potem spet začnem s tekom...

.



2 komentarja:

  1. Wow, Vencelj.... Bi moral med s.p.jevce. Fuuuul lepo. Bo treba pustit copate že zunaj, pred vrati,hehe.
    lp Valentina

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko bo fertik, objavim primerjalne fotke prej/potem. Velika sprememba.

    OdgovoriIzbriši