sreda, 25. september 2013

Ustvarjen za gibanje

Izvirno delo domačega avtorja  Grege Hočevarja, "Ustvarjen za gibanje" je že nekaj časa na moji knjižni polici, no ja, ne na polici pač pa na nočni omarici...berem počasi, vsak večer po malo. O prejšnih knjigah sem običajno podal tudi svoje mnenje, sedaj se bom temu izognil: preberite zgornjo povezavo...

Ali je res?
Včeraj zvečer sem se ustavil na strani 87, osenčen tekst na vrhu:
Ježa v snu
Približno desetina ljudi v enem od življenskih obdobij- najpogosteje je to v otroštvu- v spanju tudi hodi (somnambulizem). Edini znak, po katerem vemo, da se človek premika po stanovanju, vozi z avtom ali celo jaha konja v fazi globokega sna, je steklen pogled. Podoba o nočni hoji s pred seboj iztegnjenimi rokami pa je seveda mitska.
Vsi vemo, da nekatere "nosi luna", a da bi ponoči med spanjem vozili avto ali jahali konja...ta je pa malo huda.
"Pa ti verjameš vsemu, kar prebereš?" me je vprašala.
Še dobro, da imamo gugla in lahko preverjam. Stric pravi takole! Torej je mogoče...

In še: vse skupaj me je napeljalo na motnje spanja in preko tega na razmišljanje o pravih vzrokih za stalno zaspanost. Dovolj spanja z vprašljivo kvaliteto...

:

Ni komentarjev:

Objavite komentar