sobota, 23. april 2011

Kokoš ali orel?

Stara indijanska zgodba:
Neki indijanski izvidnik je našel na vrhu gore orlovo jajce. Vzel ga je s seboj in ga položil v gnezdo navadne kokoši, ki naj bi ga izvalila. Ko je napočil čas, se je izvalil orlov mladič z drugimi piščeti, saj je z njimi ležal v istem gnezdu. Mali orel je odraščal v krogu drugih piščancev in kmalu se je naučil kokodakati, brskati po zemlji, iskati črve in insekte. Sem in tja je dvignil peruti in sfrfotal na eno od spodnjih vej drevesa, prav tako, kot druge kokoši. Živel je v zavesti, da je kura. Minila so leta in orel je postal star in siv. Nekega dne je pogledal kvišku v nebo in videl nekaj čudovitega. Visoko zgoraj, v neskončni modrini, je lebdel čudovit ptič, skoraj ne da bi udarjal s svojimi mogočnimi perutmi. Poln spoštovanja je stari orel gledal ptiča. To je nanj naredilo velik vtis in je rekel bližnji kokoši:
"Kakšen ptič neki je to?"
Kokoš je pogledala navzgor in rekla:
" O, to je orel, kralj višin. Toda ne izgubljaj več misli zaradi njega. Ti in jaz sva druge vrste, mi spadamo sem na zemljo."
Torej orel ni več gledal navzgor in je umrl končno v veri, da je kokoš na dvorišču.
Kaj pa mi?

1 komentar:

  1. Bojim se da vse prevečkrat kokoši...

    Sicer ti pa zgodba da za mislt!

    OdgovoriIzbriši