ponedeljek, 10. december 2012

Motorhead v Ljubljani, 10.12.2012

Sem že doma s koncerta.
En hiter komentar na prvo žogo:
Začetek ob 8. uri s predskupino Niet. Niet nikoli niso bili na mojem repertoarju, veliko nisem pričakoval in tudi veliko mi niso dali, torej tudi ne morem biti razočaran. Dolgčas! Na srečo le 40 minut, sledilo je pol ure pavze, nato pa legende v pravem pomenu te besede:
Prej sem bil na koncertu Motorhead že trikrat (a od tega je 25 let!), malce sem se spraševal, če nisem prestar za take stvari. Nisem! Zame najboljši koncert do sedaj, "direkt v žilo" (oz. glavo)...uro in petnajst čistega uživanja, komadi iz vseh obdobji 37-letnega delovanja in tradicionalni fantastični zaključek z Overkill!

(posnetek iz Wackna)

Tale dodatek je pa že od včeraj! (takih in podobnih posnetkov je na youTubu kar nekaj)




Ni komentarjev:

Objavite komentar