petek, 18. januar 2013

Snowshoes

Menda je čas, da spet kaj napišem. December je bil absolutno mesec Lemmya, njegovih motornih glav  in njihovega odličnega velikega ljubljanskega koncerta...sedaj je povsod polno snega in čas za nekaj drugega:

KRPLJE

snežnih krpljah v slovenskem jeziku nisem našel prav veliko (razen seveda objav trgovcev), je pa o zgodovini in razvoju itd. veliko več v angleščini:
* snowshoe
* history...
magazine
Preproste krplje lahko izdelate sami  (tako kot npr. Bear Grylls ali po lastnem navdihu), lahko pa si jih tudi kupite , a smo hitro na 100€ pri enostavnejših modelih.
Krpljanje (mimogrede, izraza ni v SSKJ) je bilo včasih nuja za lažje premagovanje poti po zasneženih pokrajinah, danes pa postaja in. Lahko se udeležite tudi katerega od nedeljskih izletov.
Slike različnih modelov starih preprostih in modernih krpelj.

Sem napisal vse, kar sem nameraval? Mislim, da sem...aja, jaz jih še nimam, pa verjetno jih tudi ne bom imel. Rabil bi jih le tu pa tam na novozapadlem snegu, premalo, da bi bilo vredno toliko denarja...če bom kam investiral, bom prej v smučarski tek, sem tudi že pravi oldtimer...

LP




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar