nedelja, 23. junij 2013

Saj ni res...

Nedelja je in jaz, namesto da bi načrtoval, kam bi šla na izlet ali na kakšen hrib ali (še bolje) nekam k vodi, sem po jutranjem bujenju, ko sem bil še v postelji, razmišljal, kaj bom danes delal. Človek božji, saj je ja nedelja! V zadnjih mesecih sem se tako navadil tega, da tudi ob nedeljah ne morem iz svoje kože.
Postajam deloholik? Nekateri se hvalijo, da so deloholiki, jaz sem odvisnost od dela imel vedno za hudo motnjo, o tem se da prebrati marsikaj, kar pritrjuje mojemu mnenju.

Tečem, kot sedaj kaže, samo še enkrat na mesec, in to 2. v mesecu: 2. maj, 2. junij- Ratitovec, 2. julij???
Ja, od teka na Ratitovec še nisem tekel. Ampak iz dela se še vedno ne vidim.
Sedaj se mora tole končat! Pripravljam se na ponoven začetek...

Ni komentarjev:

Objavite komentar