nedelja, 8. september 2013

Wedding day

 7.september 2013 zjutraj.
Z Romano sva še v postelji. Hecava se. Obujava spomine. Se za dobro jutro nasmejeva starim vicem...npr.:

neporočen par okrog 50 let, pa pravi ona: "oj, Janez, kaj pa, če bi se midva poročila?"
in Janez odvrne: "Ja  Micka, kdo pa misliš, da bi naju sedaj še vzel?"


Ja, od najine poroke je več kot 25 let. Daleč je, daleč...

***
4.september 2010
Ultramaraton Celje- Logarske dolina. Ob  treh  zjutraj jo šibamo iz Železnikov proti Celju, spotoma poberemo še Gregorja (grb). Hčerka Sabina in njen fant Franci sta moja suporterja na  tem malce razpotegnjenem maratonu.
7.septembra 2013 spet poteka ultramaraton Celje- Logarska dolina. Tokrat Sabina in Franci nista moja suporterja na ultramaratonu. Tokrat me na ultramaratnu ni. Vloge se menjajo. Sedaj smo mi njuni "suporterji". Pospremili smo ju na skupno življensko pot.
Lepo je bilo in ni se bilo težko držati prvotnega dogovora: pred šesto uro zjutraj nikamor! Besniški kvintet nas je uspešno držal pokonci.
Lahko bi bilo veliko besed, pa ni potrebe...:

Samo besedi dve: bodita srečna.
A želja ena: naj ljubezen vajina bo večna.




 

 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar