sobota, 15. februar 2014

Iz naših krajev

Se dogaja kaj novega? Pravzaprav ne. V Dolenji vasi je postavljen prireditveni šotor za množično spremljanje Petrovih skakalno-olimpijskih dosežkov, dovolj dobrih, da je šotor tekmovalne dni (tako, kot v tem trenutku) poln navijačev in navdušenja...

Zimski Ratitovec, zasnežen, tak kot pozimi pač mora biti... slikal sem ga včeraj s polja med Dolenjo vasjo in Selci, medtem, ko sem šel s službe proti domu.


8. junija, ko bo Tek na Ratitovec, bo še vedno kazal značilno podobo z dvema vrhovoma, ki mi včasih celo v Ljubljani pade v oči, le slika bo bolj zelena...
Včeraj, ko sem prišel domov, sem tekel po cesti proti Prtovču.Na križišču za Podlonk sem obrnil. Spodaj je cesta OK., višje je ponekod (senčna lega) ledena.

Zimski Racovnik.


Še kaj...Mogoče jutri.
JA, še nekaj: Bravo Peter za drugo olimpijsko medalijo!!

LP




::

Ni komentarjev:

Objavite komentar