ponedeljek, 5. september 2011

All the world is green

Rad imam zeleno. V naravi je veliko zelene barve. No ja, ne pozimi, ko prevladuje bela, če je le kaj snega...pa tudi ne jeseni, ko se listje suši in odpada: takrat je narava pisana, vseh, skoraj čarobnih barv in je odmiranju navkljub prav tako lepa.
Menda zelena barva pomirja. Tudi zato je umik v naravo, daleč od ponorelega sveta, tako dobrodejen. Nekateri živijo v naravi in z naravo. Sredi zelenega sveta. Nekateri živijo v betonski džungli in se umaknejo v naravo, kadar imajo čas...Nekateri živijo v betonski džungi in se niti ne zavedajo, kako je lepo v naravi, na čistem zraku, kako neprecenljivo vrednost ima lahko gibanje v "divjini" ali pa "daleč od ponorelega sveta"...kakor kdo vzame.
Vsem podarjam šopek zelenih fotografij!


Od kje naslov?
Tom Waits: all the world is green


Tom Waits na wikipedii.
Po koncertnem Glitter and Doom  leta 2009 je sedaj izšel novi "Bad as me", ki ga lahko poslušate tudi tukaj . Meni je všeč!
A jaz sem pristranski, sem fan...kaj pa vi??

Ni komentarjev:

Objavite komentar