ponedeljek, 12. september 2011

BOBU BOB!

Tek naj bi pomenil sprostitev. Če je tako, je to v redu, če ni, je treba nekaj spremeniti.
V nekem obdobju sem se preveč obremenjeval s pretečenimi razdaljami. Vodil sem tekaški dnevnik, beležil kilometre, jih vpisoval v ustrezno temo na Tekaškem forumu, bil vesel vsakega meseca, ko sem jih naredil več kot 150 ali (zelo redko) 200, obenem pa doživljal prave frustracije, ko sem iz meseca v mesec spremljal pretečene kilometre naših ultrašev, običajno tri ali štirikratnik mojih kilometrov.
Z novim letom sem naredil rez. Letos niti približno nimam pojma, koliko km sem pretekel, ne za posamezni mesec, ne skupno. Nimam niti ure in v glavnem ne vem, koliko časa tečem in kako hitro tečem. Samo tečem!
Kar je najpomembneje, odkar se s tem ne obremenjujem, mi je veliko lažje.
V veliko pomoč mi je bil tudi "Ultramaratonec". Nima smisla siliti se v nekaj, kar nisi! Ko sem to spoznal in potem tudi zapisal, je prišlo olajšanje.

Ja, in verjetno se res v ozadju skriva nekakšno "napol opravičevanje" ultrašem...čeprav ne vem zakaj, saj ni nobenega razloga. Samo rekel sem bobu bob!

Ni komentarjev:

Objavite komentar