torek, 1. november 2011

Tretji zorni kot

Pa ne spet Karno
Ja, po treh mesecih in pol, kar sem ponovno prebiral Ultramaratonca in o tem napisal svoje 1. mnenje , pa čez nekaj dni kot dodatek še svoje 2. mnenje , ki sicer ni pomenilo spremembo mnenja o knjigi, pač pa "bolj produktiven" pogled na zadevo...mi je sedaj prišlo v roke branje , ki me je med drugim razveselilo s tretjim mnenjem o Deanu,  po moji oceni bržkone veliko bolj kompetentno od "stranskih opazovalcev", kakršen sem v tem primeru jaz.

125. stran 
knjige avtorja Christopherja McDougalla nam v zadnjih vrsticah in nadaljevanjem na naslednji strani prinaša kratko, a zgovorno razmišljanje ultraške legende Scotta Jureka. V dveh stavkih:

* Prebral je Deanovo in Pamino (Reed) knjigo ter vse članke v revijah in ob njih se mu je obračal želodec.
* Vzela sta (Dean in Pam) ta lepi šport, ta veliki dar letenja, in ga spremenila v cirkuško predstavo.

Tehtno, vredno razmisleka...
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar