torek, 19. julij 2011

NE TIČ, NE MIŠ




Jaz sem tekač! Tečem na različnih razdaljah, od 100 m pa do razdalj, daljših od maratona, nekako do dolžine dvojnega maratona, to bi bil moj domet glede na količino mojega treninga. Tečem na različnih podlagah in po različnih terenih: asfalt, makadam, poljske in gozdne poti, steze...ravnine in klance. Bolje mi gre v ravnino, v klance nikamor ne pridem in me prehiteva vse živo, pa kljub temu grem včasih tudi na kakšno tako tekmo.  Narava, lepo okolje, prijetna družba, hribi, domače vzdušje...neprecenljivo!
Pri tem se ne obremenjujem z etiketiranjem oz. s tem, kako je tek definiran na papirju. V splošnem človeškem nagnjenju do predalčkanja torej nisem ne kratkaš, ne dolgoprogaš, ne ravninski in ne gorski tekač, ne softič ali hardič... ne tič, ne miš...pač pa samo vsestranski oziroma povprečni rekreativni tekač!

Predalčkanje

Pojavljajo se debate, kaj lahko in česa ne moremo pospraviti v predal z oznako "gorski tek". Seveda so pogledi na temo zelo različni in tako vedno znova izhodišče za nesmiselne, brezplodne razprave, za prepričevanje prepričanih. Razprave gredo celo naprej do vprašanja, kdo je (dober) gorski tekač in kdo ni. V tem smislu jaz nisem ne dober in ne slab gorski tekač: sploh nisem gorski tekač, ker itak vse klance prehodim!
Pred časom je bila aktualna razprava, kaj je to supermaraton in kaj ultramaraton. Govora je bilo celo o zlorabi pojmov. Pogledi so bili tudi takrat različni. Zakaj? Samo zato, da neki stvari damo ime? Pa tako je enostavno: pretekel sem toliko in toliko kilometrov (ali tekel sem toliko in toliko časa),  ali je sploh pomembno, kako se tej razdalji reče??

1 komentar:

  1. Se deloma strinjam. No, kar se gorskega teka tiče, mi je smešno, da je npr. Formaraton "gorski tek". Pa za uradna tekmovanja morajo obstajati neke definicije. Sicer pa ... zakaj že?
    Pa saj je podobno pri vseh stvareh. Ker ne jem mesa (razen občasno rib), me DRUGI etiketirajo za vegetarijanko. Potem me pa spet "neki drugi" drugi napadajo, češ da nisem vegetarijanka, ker občasno jem ribe. Pa saj sploh ne trdim, da sem. :)

    OdgovoriIzbriši