četrtek, 10. oktober 2013

10 BEST MOTORHEAD SONGS

Tale izbor 10 najboljših Motorhead komadov ni moj. Moj bi bil drugačen. Predvsem Hellraiser in Born to raise hell bi šla ven, je za moj okus preveč melodično oz. preveč pop...pravzaprav bi ostali le legendarna Ace of spades , Overkill in Motorhead (fenomenalna koncertna izvedba z No sleep´til Hammersmith )...tudi ostale niso slabe, a je še veliko boljših in izbor bi lahko hitro razširil. Za noben Motorhead album ne moremo reči, da je slab in prav vsak ima nekaj biserov, ki izstopajo.
Od zadnjega albuma The world is yours (btw. "moji" biseri s tega so  Born to Lose, I Know How To Die, s katero so odprli svoj odličen koncert v Tivoliju lani novembra, I Know What You Need in Bye, Bye, Bitch, Bye, Bye) minevajo skoraj tri leta, sedaj pa že odštevamo čas do izida novega, 21. studijskega z naslovom Aftershock...menda je odličen. Ja, tri sem že slišal: Heartbreaker, Crying Shame in Queen of the Damned. Dobre so! Odličen, še bolj surov zvok, pravi balzam za ušesa ob vsej svinjariji, ki nam jo vsiljuje večina radijskih postaj.


Motorhead so po 38 letih delovanja še kako aktivni, pevcu in basistu, kultnemu ustanovitelju in vodji skupine Lemmyu (decembra bo dopolnil 68 let) dajeta oporo kitarist Phil Campbell (52 let) in bobnar Mikkey Dee (31. oktobra 50 let)...







Ni komentarjev:

Objavite komentar