torek, 31. januar 2012

Življenje je lepo

Labilen
Enkrat vesel, dobro razpoložen, energije in načrtov poln raziskovalec...v nekaj dneh skoraj na tleh, zagrenjen, črnogled...in naenkrat spet odriv z dna proti vrhu. Plima in oseka. Nikoli ne veš, zakaj je temu tako, kje je vzrok, kaj je tisto, kar vpliva...
Dober mesec nazaj, malo pred novoletnimi prazniki: začarani krog, ptičje gnezdo...sivina...Tam nekje je bilo dno, od katerega sem se potem odrinil in izplaval.

In potem?

Za praznike čudovit teden v Sp. Danjah, pa v januarju non-stop neko dogajanje...
1) Po dolgem načrtovanju je kuhinja ugledala luč sveta in presegla vsa optimistična pričakovanja;
2) Po dolgem načrtovanju je bil končno uspešno zaključen tudi garderobni projekt pri tekaškem kolegu s TF;
3) Po dolgem načrtovanju me je selitev pohištvenega salona mizarstva Zupanc vendarle prijetno presenetila: dokaj umirjeno smo bivše prostore v BTC danes izpraznili in v glavnem so eksponati (kuhinje, otroška soba, notranja vrata, aparati...) že postavljeni. Jutri salon začne delovati na novi lokaciji!
Ob tem ne morem mimo spominov. Kuhinj je bilo veliko, prav tako pa tudi drugega pohištva; 
4) Po dolgem pričakovanju sem šel med dedke. Zelo vesel in še tukaj najlepša hvala vsem za čestitke in lepe želje!
In spet enkrat pritrdimo Pavčku:

Tone Pavček - Sreča

Sreča ni v glavi in ne v daljavi,
ne pod palcem skrit zaklad.
Sreča je, ko se delo dobro opravi.
In ko imaš nekoga rad. 



Ob vsem tem?
Šport gre v drugi plan! Razumljivo! Je vsega drugega dovolj in preveč. Odraža se tudi v pisanju spletnega dnevnika: res sem v januarju v ustrezen dnevnik prispeval 7 objav, a zadnjo že daljnega 14.1., medtem, ko je v drugem, gobezdanju namenjenemu dnevniku, tole, kar berete, že 14. januarsko oglašanje. Migam ja, največ v službi, je pa daleč od treningov, ki bi me približali dobrim rezultatom na tekmi, najsi je govora o rekreativnih tekih od 5 do 12 km, polmaratonu, maratonu ali tekih, daljših od tega.
Sedaj me doma čaka podiranje stene, katero smo pred 8 leti postavljali. Delo bo bolj umazano, kot takrat. Nov pod, novo pohištvo...ni konca.
Na optimalne priprave ne morem računati. Bo pač šlo tako kot prej: dati vse od sebe...
Ali sem končno dovolj pameten, da se ne bom silil s stvarmi, na katere nisem pripravljen? Ena mojih največjih napak, toda: ali bi sploh šel na kakšno tekmo, če bi "čakal" na optimalno pripravo??

Kaj se je zgodilo?
Samega sebe sem zalotil, da se mi je ob prebiranju tekaških prispevkov, npr. v temi: Kako pa smo danes tekli? porajalo vprašanje: ali res, hudiča, med tednom nimajo drugega dela??
 In ugotovil, da je z mano nekaj narobe. To res nikamor več ne pelje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar