nedelja, 18. november 2012

Ni lepšega...

...kot v petek po službi priti domov in čimhitreje skufrat v Danje, posebno še, če prej zaradi norišnice v službi in delovnih sobot cel mesec to ni bilo možno.
Niti na misel mi ne pride udeležba na kakšni tekmi, v raju pod Ratitovcem se čas kar nekako ustavi.

Sejem pohištva je uspešno mimo, razstavljeni smo imeli dve kuhinji zelo različnega cenovnega razreda, žal jih v salonih ne bo mogoče videti, ker sta bili izdelani za znane kupce.

                                          Tale je cenejša, drugo morda prilepim kasneje, ko bo pri stranki...

  
Migam, kolikor mi dopušča čas: kadar sem doma tam nekje do 16. ure, se običajno še "spustim s ketne" in zagrizem v katerega od bližjih klancev in to je zaenkrat v povprečju 2x med tednom in potem še za vikend.

V Crikvenico letos ne grem: maraton bo čez 14 dni, a sedaj mi res ni do cestnih tekov, že dobra dva meseca sem 90% v klancih.

Srečanje kluba prijateljev GM40 bo 8. 12., za udeležbo se še odločam. Letos sem bil večkrat na trasi in lepo bi bilo srečati se spet in poklepetati... En krog sem pa še dolžan! Bomo videli, kako bo...

Se vidimo, ko se srečamo...LP

Ni komentarjev:

Objavite komentar